Najczęściej zadawane pytania

Pytania dotyczące składania zamówienia:

  • Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł mail potwierdzający złożenie zamówienia?
    Mail potwierdzający złożenie zamówienia jest wysyłany automatycznie przez system, więc jeśli nie został doręczony na Twoją pocztę prawdopodobnie oznacza to, iż w formularzu zamówienia błędnie został wpisany adres mailowy, lub e-mail z zamówieniem trafił do katalogu SPAM w Twojej skrzynce. Jeśli znajdziesz nasz e-mail w SPAM-ie, dodaj nasz adres do Białej Listy (lista adresów godnych zaufania), pozwoli to w przyszłości uniknąć analogicznej sytuacji. W przypadku błędnie wpisanego adresu e-mail prosimy o kontakt ze sklepem na adres: biuro@kwiatowyogrod.pl, w temacie maila prosimy wpisać – dane do poprawienia, w treści maila prosimy podać dane osoby składającej zamówienie i poprawny adres e-mail.
     
  • Czy można dodać bilecik z życzeniami do kwiatów?
    Składając zamówienie na naszej stronie, można wypełnić treść bilecika, który zostanie dodany do kwiatów. Do każdego bukietu można dodać osobną treść bilecika. Wprowadzenie tekstu i wybór, do którego produktu ma być dodany bilecik następuje w koszyku, w punkcie "Bileciki".
     

Dotyczące płatności:

  • W jaki sposób mogę dokonać płatności?
    Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić na kilka sposobów:
    • przelewem bankowym na nasze konto (numer konta otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia),
    • poprzez płatność za pomocą przelewu internetowego oraz kartą kredytową. Płatności te obsługuje zewnętrzna firma PayU.
       
  • Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?
    Po złożeniu zamówienia, przelew bankowy należy wykonać na nasze konto numer 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150 w banku BGŻ BNP Paribas. Należy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia
     
  • Co zrobić jeśli płatność za pośrednictwem PayU nie powiodła się?
    Jeśli płatność w systemie PayU nie powiodła się, wówczas dokonaj przelewu na nasze konto bankowe (BGŻ BNP Paribas 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150), w tytule przelewu wpisując numer zamówienia w sklepie KwiatowyOgrod.pl.
     

Dotyczące produktów:

  • Jak pielęgnować kwiaty cięte?
    Kwiaty które otrzymasz wstaw do starannie umytego wazonu wypełnionego chłodną wodą zmieszaną z odżywką (opakowanie z odżywką załączamy do kartonu z kwiatami). Łodygę należy przyciąć pod wodą (unikniemy zapowietrzenia) ukośnie ostrym nożykiem o 1 do 3 cm. Nigdy nie należy łamać lub zgniatać łodyg, zanurzać liści w wodzie, stawiać kwiatów w miejscach nasłonecznionych.
     
  • Jaki kolor kwiatów dla mężczyzny, a jaki dla kobiety?
    Generalnie nie ma podziału kwiatów dla kobiet i dla mężczyzn. Przyjęło się jednak, że dla mężczyzn są wybierane kwiaty w kolorach neutralnych, stonowanych. Natomiast dla kobiet kwiaty o intensywnym zabarwieniu.
    • Propozycja kwiatów dla kobiet: Eustomy, Róże, Hortensje
    • Propozycja kwiatów dla mężczyzn: Słoneczniki, Amarylisy, Anturium
       
  • Czy kolor kwiatów ma znaczenie?
    Zwyczajowo przyjęło się przypisywać znaczenie koloru do kwiatów. Jest to określane mową kolorów, dzięki którym można przekazać stan emocjonalny osoby która wręcza kwiaty. Kolor czerwony oznacza miłość płomienną, różowy - przyjaźń, błękitny – wierność, pomarańczowe – nadzieja.
     
  • Czy rodzaj kwiatu ma znaczenie?
    W nomenklaturze florystów funkcjonuje język kwiatów: Róża czerwona – kocham cię najbardziej na świecie, Róża herbaciana (pomarańczowa)- podobasz mi się, Róża różowa - przysięgam miłość, Goździk - kocham cię poważnie, Anturium – bezgraniczne uznanie, Aster – czuję się przy Tobie szczęśliwa/wy, Gerbera – najwyższe wyrazy szacunku, Słonecznik – adoracja.
     
  • Jaka trwałość jest gwarantowana dla kwiatów, które otrzymam?
    Kwiaty cięte mają trwałość minimum 3 dni od daty doręczenia przesyłki. (Pod warunkiem zastosowania się do wskazówek odnośnie pielęgnacji kwiatów – czyli zapewnienia im optymalnych warunków).
     
  • Czy jeśli zamówię bukiet to będzie doręczony taki sam jak na zdjęciu?
    Tak, gwarantujemy doręczenie bukietu takiego samego jak na zdjęciu.
     

Dotyczące dostawy:

  • Czy można wybrać konkretny dzień dostawy zamówienia do adresata?
    Tak, w trakcie składania zamówienia w punkcie „Metoda Dostawy” znajdą Państwo opcję wyboru daty dostawy.
     
  • W jakich godzinach firma kurierska doręcza zamówienia?
    Firma kurierska DPD doręcza zamówienia od poniedziałku do piątku, pod adresy prywatne w godz. 8:00-19:00, do firm w godz. 8:00-16:00. Niestety nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia.
     
  • Jakie są koszty przesyłki?
    Koszt przesyłki gratis.
     
  • Czy zamówienie może być doręczone w sobotę, niedzielę lub święto?
    Zamówienia są doręczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
     
  • Czy możliwe jest wysłanie zamówienia za granicę?
    Nie.Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski.
     
  • Czy adres dostawy może być różny od adresu osoby zamawiającej?
    Oczywiście adres dostawy może być różny od adresu osoby składającej zamówienie. Wówczas adresat otrzyma przesyłkę od kuriera.
     
  • Czy adresat będzie wiedział od kogo otrzymał prezent?
    Nadawcą przesyłki jest MM Brown Sp. z o.o. Jeśli nie ujawnisz swoich danych w bileciku adresat nie dowie się przez kogo podarunek został wysłany.
     
  • Czy z kwiatami wysyłany jest paragon lub faktura?
    Mając świadomość, iż kwiaty są wysyłane jako prezent, nie dołączamy do paczek paragonu czy faktury. Faktury są wysyłane w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres mailowy.
     
  • Jak są zapakowane kwiaty?
    Kwiaty pakowane są z najwyższą starannością – każdy bukiet jest wkładany do specjalnego woreczka z wkładem utrzymującym optymalny dostęp do wody. W kartonie obok bukietu znajdą Państwo woreczek z odżywką, którą należy wsypać do wody w wazonie. Karton zostanie zabezpieczony opaskami z tworzywa.
  • kwiaty w eko stylu
  • kwiaty w eko torbie
  • bukiety ślubne
  • kwiaty z personalizacją
  • kwiaty na Dzień Mamy
  • kwiaty na rocznicę ślubu
  • świece zapachowe woodwick
Copyright © 2014-2016. E-commerce by best.net